09 February, 2012

ruuuuuuuuutu

Moikkelis.
Kuka hullu tulee vapaaehtosesti kouluun kaksi tuntia etuajassa ? Minääääää ja oikeestaa tunnin ja 50 min :P Anyway, nyt on siis oiva aika kirjoittaa blogia taas ! Millonkas viimeks postailin.....eilenkö? Taisin muuten postata juu :DD Lyhyt on mun muisti niinkuin olen aiemmin asiasta raportoinut.
Mulla ei ole teille kuvia nyt, olen kovin pahoillani :c Mulla ei ole niiku yhtään mitään ! En ole koskenutkaan kameraan viimekuvaamisen jälkeen eli viiikonlopun jälkeen canon on vaan istunu mun pöydän reunalla oottamassa ulkoiluttamista hyvin uskollisena ja kapinoimatta. Kiltti poika on hän.



voooiiii vaauuvaa !
Nyt mulla olis muuten loistava tilaisuus lukee ens tunnilla olevaan äikän tekstitaidon kokeeseen. Koealue varmaan vaivaiset sata sivua ja muutama päälle, heh. Miksen mä ikinä opi? Miksen mä ikinä lue kokeisiin? Miksiiiiiii ?! Miksi olen niin tuhotyhmäurpo hmph ? :<< Pitäiskö angstaa vielä vähän enemmän? ;> Ehkä annan olla.

Tossa alla ihan teitä varten ihana lastenbiisi :'> Tosta pirpanasta, joka laulaa, tulee ihan mieleen meiän pikku-Lilja ♥ Sitäki penskaa ikävä. Mutta kohta nähdään ! Jeejee, can't wait :::)):):):):)))):::) 
Anteeks tästä mun sisältörikkaasta merkinnästä..... Paremmalla ajalla lisää, nyt kertaamaan äikänkurssin asioita koetta varten !

Morjensstaaa !! ::>>

ps. Tykkään mun vaatteista tällä hetkellä:
Ilman pipoa ja alla valkoinen toppi.

No comments:

Post a Comment